بهترین دکتر بزرگ کردن سینه

بهترین دکتر بزرگ کردن سینه : جراحی بزرگ کردن سینه یا پروتز علاقمندان بسیار زیادی دارد ولی نکته ای که در این زمینه حائز اهمیت است انتخاب بهترین دکتر پروتز سینه می باشد .

پروتز سینه در اصل یک روش جراحی و تهاجمی برای افزایش سایز سینه است که در بین بانوان رایج شده است .

در ارتباط با پروتز سینه نظرهای متفاوتی وجود دارد مانند جا به جا شدن پروتز در سینه پس از گذشت چند ماه !!

البته جابه جایی پروتز در سینه یکی از عوارض جراحی بزرگ کردن سینه می باشد ولی این امر به طور کامل مرتبط با میزان مهارت جراح سینه  است .

اگر جراح سینه بداند چه برشی برای قراردادن پروتز مناسب است و پروتز باید در چه جایی قرار گیرد ، فرد دچار عوارض نمی شود .

بهترین دکتر بزرگ کردن سینه

نکاتی در ارتباط با جراح سینه

بهترین دکتر بزرگ کردن سینه به خوبی می  داند که کدام برش با توجه به شرایط بیمار برای قراردادن پروتز در سینه مناسب تر است .

زدن برش و عدم عفونت آن یکی از مهم ترین مسائل مرتبط با پروتز سینه می باشد .

پزک متخصص باید در طی جراحی سینه به خوبی تمام نکات مراقبتی و بهداشتی را رعایت کند تا مشکلات عفونتی برای بیمار به وجود نیاید .

درد و سوزش پس از جراحی پروتز سینه طبیعی است و با مصرف داروهای تجویز شده می توانید درد را کاهش دهید ولی عفونت برش زده شده می تواند دردسرساز شود .

انتخاب یک پزشک متخصص در نتیجه نهایی تاثیر بسیار زیادی دارد زیرا پزشک متخصص به خوبی می داند چه تکنیکی مناسب است و تمام نکات مراقبتی را به بیمار توضیح می دهد .

در انتخاب جراح سینه وسواس زیادی به خرج دهید تا بهترین را انتخاب کنید زیرا سینه ها منجربه افزایش زیبایی اندام می شوند و یک اشتباه حین جراحی سینه می تواند زیبایی فرد را کاهش دهد .

هزینه جراحی پروتز سینه

پروتز سینه هزینه های متفاوتی دارد زیرا نوع پروتز و سایز پروتز در تعیین هزینه تاثیرگذار هستند .

پروتز را می توانید هم از جراح سینه تهیه کنید هم خودتان پروتز مدنظرتان را تهیه کنید و به جراح سینه بدهید .

به همین دلیل قیمت عمل بزرگ کردن سینه در افراد متفاوت است و جراح سینه با توجه به نوع پروتز و سایز پروتز دستمزد خود را اعلام می کند.

دقت داشته باشید که پروتز سینه جزو جراحی های زیبایی محسوب می شود و هزینه آن توسط بیمه پرداخت نمی شود .

( لیپوماتیک , پروتز سینه اولتراسونیک , مزایای لیپولیز , بوتاکس , کاربرد لیپوماتیک)