جراحی کردن سینه

جراحی کردن سینه : سینه ها عضوی مهم در اندام خانم ها بوده و بر جذابیت آن ها می افزاید، در برخی از خانم ها ممکن است سینه ها کوچکتر یا بزرگ تر از حد استاندارد بوده و همچنین شل یا افتاده باشند.

وجود مشکل در سینه خانم ها موجب ناراحتی  و مراجعه برخی از آن ها به جراحان زیبایی می شود، جراحی کردن سینه روشی است که با انجام آن می توان مشکلات ظاهری سینه ها را برطرف کرد.

انواع جراحی سینه

جراحی پروتز سینه : سینه برخی از خانم ها به طور مادرزادی کوچک بوده و برخی دیگر ممکن است بر اثر سرطان، سینه های خود را از دست داده باشند‌.

در چنین شرایطی می توان با قرار دادن پروتز در سینه که از جنس و سایزهای مختلفی ساخته شده، سایز سینه ها را افزایش داد.

جراحی کردن سینه

ماموپلاستی یا جراحی کوچک کردن سینه : در برخی از افراد سایز سینه ها بسیار بزرگتر از حد استاندارد بوده و با اندام آن ها متناسب نمی باشد.

وجود سینه بزرگ نه تنها موجب بر هم زدن تناسب اندام شده بلکه مشکلاتی همچون پشت درد و کتف درد را نیز برای آن ها به دنبال خواهد داشت، با ماموپلاستی می توان سایز سینه ها را کوچک کرد.

لیفت سینه : بارداری، شیردهی، کاهش شدید وزن، کهولت سن و غیره از مواردی هستند که موجب افتادگی و شل شدن سینه ها می شوند.

لیفت سینه روشی است که با انجام آن سینه ها به سمت بالا کشیده شده و سفت می شوند.

عوارض جراحی کردن سینه

اگر برای جراحی سینه خود یک پزشک حاذق و مجرب را انتخاب کنید احتمال بروز عارضه از انجام این روش را به حداقل خواهید رساند.

در غیر اینصورت و با انتخاب یک پزشک غیر مجرب ممکن است به دلیل عدم استفاده او از پروتز مرغوب دچار عفونت یا به علت عدم تسلط او بر اصول ریاضی و زیبایی شناسی سینه تان بیش از حد بزرگ یا کوچک شده و با اندامتان در تناسب نباشید.

به همین دلیل لازم است تا در انتخاب پزشک خود دقت فراوانی نمایید.

هزینه جراحی سینه

هزینه انجام این روش بعد از معاینه بیمار و باتوجه به دستمزد پزشک، نوع مشکل موجود و غیره تعیین می گردد.

( لیپوماتیک , اولتراسونیک , مزایای لیپولیز , بوتاکس , کاربرد لیپوماتیک)