کوچک کردن سینه

کوچک کردن سینه : در صورتی که سینه سایز مناسبی داشته باشد موجب افزایش جذابیت اندام می شود ، بنابراین سینه نباید بسیار کوچک یا بسیار بزرگ باشد.

اکثریت بانوانی که سینه هایی بزرگ دارند از درد در نواحی گردن و سرشانه رنج می برند .

همچنین سینه های بزرگ به مرور زمان دچار افتادگی نیز می شوند و دیگر ظاهر سینه ها زیبا و جذاب نخواهد بود.

به همین دلیل بانوان یا آقایانی که سینه هایی بزرگ دارند به دنبال راه حلی برای کوچک کردن سینه هستند .

یکی از راه های کوچک کردن سینه که می تواند نتیجه بخش باشد انجام فعالیت های ورزشی است .

کوچک کردن سینه با ورزش ، مدت زمان بسیار طولانی نیاز دارد و حتی گاهی نتیجه موردنظر و ایده آلی نیز ندارد .

بنابراین بهترین روش برای کوچک کردن سینه انجام جراحی سینه می باشد.

کوچک کردن سینه

سینه عمل شده ظاهر گرد و زیبایی تری خواهد داشت .

علاوه بر ظاهر ، سایز سینه  نیزکاملاً مطابق با اندام فرد است و پس از گذراندن دوره نقاهت هچ گونه ناراحتی یا دردی وجود نخواهد.

بنابراین ماموپلاستی روشی است که در کوتاه ترین زمان ممکن منجربه کاهش سایز سینه ها می شود.

زیبایی ظاهر سینه ، فرم طبیعی سینه و سایز مناسب آن بعد از جراحی سینه کاملاً مرتبط با مهارت جراح سینه است.

اهداف جراحی کوچک کردن سینه

• کوچک کردن یا کاهش سایز سینه
  • بهبود درد گردن و سرشانه که ناشی از بزرگ بودن سینه است .
  • بهبود افتادگی سینه

بزرگ بودن سینه ها باعث می شود وزن آن ها بیشتر شده و سینه ها دچار افتادگی شوند ، همین امر موجب به وجود آمدن درد در نواحی گردن و کتف می شود.

اگر فقط ماموپلاستی انجام دهید سینه ها دچار افتادگی می شوند به همین دلیل ماموپلاستی و لیفت سینه به طور همزمان انجام می شود تا سینه ها ظاهری زیباتر داشته باشند.

عمل کوچک کردن سینه در بانوان و آقایان انجام می شود .

زیرا برخی از آقایان به علت بیماری های هورمونی یا چاقی بیش از حد دچار بیماری ژنیکوماستی هستند و سینه هایی افتاده دارند.

هزينه جراحي كوچك كردن سينه

هزینه  جراحی های مرتبط با سینه با توجه به دستمزد جراح سینه و مشکلی که باید رفع شود تعیین می شود.

توصیه ما به شما عزیزان مراجعه حضوری نزد بهترین جراح سینه است زیرا پس از معاینه ، جراح سینه هزینه دقیق را اعلام می کند.

علاوه بر مبلغی که جراح سینه دریافت می کند هزینه های بیمارستان نیز بخشی از هزینه جراحی کوچک کردن سینه را شامل می شوند.

پروتز سینهجراحی سینه –  جراحی شکم